سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید هیات هاکی زنجان انتخاب شد

«علی بری منفرد» روز شنبه با کسب حداکثر آرا از مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات هاکی استان زنجان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان زنجان امروز با حضور احسان اسدی دبیر فدراسیون هاکی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

در این مجمع مهدی رضا قلی زاده و علی بری منفرد برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، ثبت نام کرده بود که در ادامه قلی زاده رئیس سابق این هیات پس از ارائه صحبتها و گزارش عملکرد هیات از نامزدی ریاست انصراف داد.

در نهایت بری منفرد با کسب ۱۲ رای از ۱۲ عضو حاضر در مجمع به مدت چهار سال سکان هدایت هیات هاکی استان را برعهده گرفت.

همچنین زهرا الیاسی به عنوان نایب رئیس، حسین سلیمی خزانه دار و سید یحیی موسوی، سیاوش محمدی و فیروز مهدی به عنوان عضو هیات رئیسه از مجمع رای اعتماد دریافت کردند.

رییس جدید هیات هاکی استان زنجان در این جلسه به برنامه های خود اشاره کرد و گفت: در این دوره تلاش می کنیم با انجام برنامه های مختلف برای توسعه ورزش هاکی در استان اقدام کنیم.

منفرد بر اهمیت این هیات ورزشی تاکید کرد و افزود: متاسفانه هاکی زنجان در سال های گذشته پیشرفتی نداشته است و در دوره جدید، برنامه هایی برای ارتقای آن تهیه کرده ایم.

وی یکی از برنامه‌های مهم هیات را تشکیل کمیته های مختلف در راستای تحقق برنامه های هدفگذاری شده ذکر کرد و گفت: پیگیری این رشته در مدارس استان، استعدادیابی از میان دانش آموزان و توسعه‌ مدارس هاکی مورد توجه ماست.

این مسوول با بیان اینکه این هیات ورزشی بر میزبانی از مسابقات کشوری تاکید ویژه ای دارد، گفت: امیدواریم با برگزاری مسابقات به توسعه این رشته ورزشی کمک کنیم.

برچسب ها: هاکی ، فدراسیون هاکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.