سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهدید به پایان فعالیت باشگاه شهداب یزد

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد با گلایه از بی توجهی ها، از احتمال پایان فعالیت این باشگاه خبر داد.

در حالی که یزد تا چند روز آینده میزبان مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیاست و تیم شهداب نیز در این رقابت‌ها حضور دارد، مدیرعامل شهداب از احتمال پایان فعالیت این باشگاه خبر داد.

امیر شرافت با انتشار مطلبی در فضای مجازی اظهار داشت: مردم عزیز و شریف استان، فقط همینو میگم که واقعا تنهاییم و به شدت دلسرد از تبعیض‌ها و حمایت‌های بیش از حد از باشگاه سوگولی شهرستان خاص.

وی افزود: امیدوارم اوضاع تغییر کنه، ولی با این شرایط واقعا توانی برای ادامه دادن نیست و قطعا این سال آخریه که در کنار هم و برای شادی دل شما‌ها تلاش می‌کنیم.

شرافت تصریح کرد: از این همه بی احترامی و بی توجهی خسته شدم و این سال آخر فقط بخاطر وجود و شادی دل مردم ادامه میدم، امیدوارم در بزرگترین رویداد تاریخ ورزشی یزد که میزبان هستیم، با وجود وعده‌ها و قول‌های بی‌شمار تک و تنهاییم و امیدواریم با حمایت همیشگی شما‌ها سربلند باشیم و مابقیش مسئولان و تصمیماتشون است.

گفتنی است مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از هجدهم تا بیست و پنجم شهریورماه به میزبانی یزد برگزار می‌شود و شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.