سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۹ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی صاحب خانه شدند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش این نهاد در استان، رفع مهمترین مشکل مددجویان و خانه دار کردن آنها است، گفت: ۱۱۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته دولت امسال در شهرستان‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده است.

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۱۹ مددجوی بهزیستی استان صاحب خانه شدند، گفت: این واحد‌ها پراکندگی خوبی در سطح استان داشتند و در ۱۲ شهرستان از جمله ارومیه، خوی، میاندوآب، بوکان، اشنویه و سلماس به بهره‌برداری رسیدند.

وی اضافه کرد: برای احداث واحد‌های مسکونی ۴۷۰ میلیارد ریال از سوی بهزیستی آذربایجان‌غربی مشارکت صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با قدردانی از همراهی خیّران و نهاد‌های حاکمیتی در ساخت این واحد‌های مسکونی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در این خصوص همکاری خوبی داشته اند.

محمدپوری با بیان اینکه بهزیستی آذربایجان‌غربی توان مضاعفی را برای خانه دارکردن مددجویان به کار بسته است، در ادامه گفت: همه تلاش ما این است که مسکن به عنوان مهمترین نیاز خانواده‌های مددجو را با همکاری خود آنان، نهاد‌های حاکمیتی و خیّران و همچنین اعطای تسهیلات مناسب تامین کنیم تا این مشکل رفع شود.

وی افزود: احداث مسکن مددجویان در قالب تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیاد مستضعفان اجرایی می‌شود، محقق شده و برای این امر یک میلیارد ریال در شهر‌ها و ۷۵۰ میلیون ریال در روستا‌ها اعتبار پرداخت شده است که برای دومعلولی‌ها این ارقام ۲ برابر است.

کل خانواده‌های تحت پوشش خدمات بهزیستی استان ۱۰۵هزار خانوار است و ۶۵ هزار خانوار مستمری بگیر مستقیم این نهاد هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.