سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام حزب اعتدال و توسعه:

مقایسه اطرافیان پزشکیان با روحانی درست نیست/ هاشمی متعلق به همه ماست

محمود واعظی به ادعا‌های اخیر یاسر هاشمی در مورد تعامل روحانی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پاسخ داد.

محمود واعظی، رییس دفتر اسبق رئیس جمهور و قائم مقام حزب اعتدال و توسعه درباره اینکه اخیرا یاسر هاشمی با انتشار مطلبی ضمن مقایسه شرایط کنونی با شرایط پس از انتخابات ۹۲، تاکید کرد که همانطور که الان افرادی، اطراف آقای پزشکیان را قبضه کرده اند و موجب حذف دوستان و یاران او شدند، در سال ۹۲ هم افرادی نظیر محمود واعظی و محمدباقر نوبخت، اطراف آقای روحانی را قبضه کردند و اجازه مانور به یاران سیاسی اصلی روحانی نظیر مرحوم هاشمی را نمی‌دادند،گفت: مقایسه اطرافیان پزشکیان با دکترروحانی درست نیست، زیرا بنده و آقای نوبخت قبل از اینکه برای انتخابات سال ۹۲ به آقای روحانی کمک کنیم، در مرکز تحقیقات استراتژیک، معاون ایشان بودیم. البته همان زمان و حتی قبل از آن، بهترین روابط را با مرحوم هاشمی رفسنجانی داشتیم و تا وقتی که ایشان در قید حیات بودند، روابط خوب ما همواره حفظ شد.

وی افزود: مرحوم هاشمی رفسنجانی انسان بسیار بزرگی بودند و خدمات زیادی را قبل و بعد از انقلاب اسلامی ارائه کردند و  ایران و تاریخ ایران هیچ گاه نقش و خدمات این مرد بزرگ را فراموش نخواهد کرد. هاشمی متعلق به همه ماست.

قائم مقام حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: اگر قرار بود به شکل حذفی و منفعت طلبانه عمل کنیم، آن زمانی که مرحوم هاشمی در دوره ۸ ساله احمدی نژاد در کنج انزوا قرار گرفته بودند، جور دیگری عمل می‌کردیم. در آن دوره ما مرتبا با آقای هاشمی در ارتباط بودیم. این حرف‌ها درست نیست و بنده نمی‌دانم آقای یاسر هاشمی، چرا، چگونه و در چه شرایطی این صحبت‌ها و مقایسات خلاف واقع را مطرح و به یاران اصیل هاشمی این چنین کم لطفی کرده!

منبع خبرآنلاین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
هنوز دوران مدیریت افتضاح واعظی میلیاردر یادمون نرفته
کجل خان
۱۳:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
رفسنجانی فقط یک طلبه بود نه ایت الله این رابدانی واورا بزرگ نکنید
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
به داد دانشگاه علوم پزشکی قزوین برسید. خواهشمندیم جمعی از پرسنل
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
به داد کارمندان آموزش فنی وحرفه ای هم برسید معیشت مشکل بزرگ واولویت دار ما شده وبعدا مدیریت نابلد،ناآگاه و خود رای سازمان
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
به شما و امثال شما شاید ، اما قطعا به مردم تعلق نداشت
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
بی خود
به ما تعلق ندارد
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
منظور از ما همفکرهای خودشون است.