سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات خود در رابطه با کارت سوخت و پمپ‌بنزین‌ها را با ما در میان بگذارید

اگر برای دریافت یا استفاده از کارت سوخت‌تان دچار مشکل شده‌اید یا شاهد تخلفاتی مانند فروش مکمل‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت هستید، آن را در قالب فیلم و عکس با ما در میان بگذارید.

کارت سوخت و جایگاه سوخت دو حوزه مهمی است که همه شهروندان با آن ارتباط مستقیم دارند؛ اما گاهی در این دو حوزه با چالش‌هایی مواجه می‌شوند. چالش‌هایی مانند تاخیر در صدور کارت سوخت، فراموش کردن رمز کارت سوخت، هزینه‌های دریافت کارت سوخت، خرابی و سوختن کارت سوخت، فروش مکمل با هزینه‌های هنگفت در جایگاه‌های سوخت و دیگر مشکلاتی که می‌تواند برای هر شهروندی به وجود آید.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا اگر برای دریافت یا استفاده از کارت سوخت‌تان دچار مشکل شده‌اید یا شاهد تخلفاتی مانند فروش مکمل‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت هستید، آن را در قالب فیلم (بدون لوگو) و عکس با ما در میان بگذارید تا برای حل مشکل شما و همینطور حل مشکل حوزه انرژی اقدامات لازم صورت گیرد.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا، نکات، تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.