سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرزبانان میراث دار مرز‌ها و ادامه دهندگان راه رزمندگان هستند

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزبانان شبانه روز از مرز‌ها حراست می‌کنند و میراث‌دار مرز‌ها و ادامه‌دهنده راه رزمندگان هستند.

سردار علی اسمعیلی گفت: مرزداران غیرتمند ما همواره در دفاع از مرز‌های این کشور صاحب شکوه، عظمت و غیرت ماندگار بوده و با رشادت و پایمردی خود سعی کردند تا در تاریخ این کشور ماندگار باشند.
فرمانده مرزبانی استان اردبیل از شهدای مرزدار به عنوان الگو‌های پایمردی در دفاع از مرز‌ها یاد کرد و افزود: ماحصل این رشادت و پایمردی تأمین امنیت و آسایش در مناطق مرزی بوده است.
او یاد و خاطره شهدای مرزدار ۱۳۲۰ در بیله‌سوار را گرامی داشت و گفت: همان طوری که در آن سال‌ها مرزداران ما در برابر تجاوز بیگانگان ایستاده و اجازه ندادند تا خاک ایران به محل تاخت و تاز امیال غربی‌ها تبدیل شود، امروز نیز مرزبانان و مرزداران با هوشیاری تمام در صحنه دفاع از این کشور حضور داشته و جانانه در سنگر آماده ایثار و شهادت هستند.
اسمعیلی افزود: جای جای مرز‌های کشورمان آثار رزم و سنگر و تلاش مجاهدانه را به خود دیده و نمونه‌ای از این جانفشانی و شجاعت را می‌توان در شهدای سوم شهریور ۱۳۲۰ در مرز‌های بیله‌سوار مشاهده کرد.
او فرمایشات مقام معظم رهبری را که مرز‌های هر کشور به منزله ناموس آن کشور است، خاطرنشان کرد و گفت: در طول تاریخ مرزنشینان و مرزبانان همواره سعی کردند تا با غیرت و همت غیرتمندانه از ناموس این کشور دفاع کرده و حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کنند که در دوران دفاع مقدس نماد و نشانه‌هایی از آن را مشاهد کردیم.
فرمانده مرزبانی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: مرزبانان استان اردبیل نیز میراث‌دار مرز‌ها و ادامه‌دهنده راه رزمندگان هستند و به صورت شبانه‌روزی در مسیر تأمین امنیت و آسایش پایدار مناطق مرزی همتی جمعی و تلاشی مجاهدانه انجام می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.