سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح گازرسانی به ۱۰ روستا و ۴۶ واحد صنعتی در اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از به بهره‌برداری رسیدن طرح گازرسانی به ۱۰ روستا و ۴۶ واحد صنعتی در اردبیل خبر داد.

میرسعید سیدمتین گفت: ۱۰ روستا مربوط به شهرستان‌های مشگین‌شهر، بیله‌سوار و خلخال است که با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال از گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل حجم عملیات شبکه‌گذاری این پروژه‌ها را ۴۱ کیلومتر اعلام و افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن برخی مناطق، عملیات شبکه‌گذاری به سختی و با هزینه بیشتر انجام شده است و با توجه به رویکرد محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم، ارائه خدمات زیربنایی به مناطق محروم در اولویت کار شرکت گاز است.
به گفته او، طی سال‌های اخیر در بخش توسعه زیرساخت‌های گاز طبیعی و پروژه‌های کاهش ناترازی گاز استان اردبیل اقدامات بسیار تاثیرگذاری صورت گرفته است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل است و اکنون تمام شهر‌ها و نزدیک به ۹۹ درصد خانوار‌های روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
سید متین حفظ محیط زیست از طریق جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های فسیلی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رونق و شکوفایی صنعت را از ثمرات گازرسانی به واحد‌های صنعتی دانست و بهره‌مندی ۴۶ واحد صنعتی استان از گاز را از دیگر برکات هفته دولت امسال برشمرد.
او افزود: توسعه شبکه گازرسانی در شهرک‌های صنعتی و ارائه خدمات پایدار از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و گازرسانی به ۴۶ واحد صنعتی با عملیاتی بیش از ۳۰ هزار متر انجام گرفته و اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی به ویژه توسط مشترکین جدید، تأکید و گفت: مشارکت و همیاری مشترکین، علاوه بر مصرف بهینه مانع حوادث ناگوار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.