سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۸۰ مرکز درمانی در قزوین با بیمه سلامت قرارداد دارند

مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: ۵۸۰ مرکز درمانی در استان شامل مطب، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، بیمارستان (دولتی و خصوصی) با بیمه سلامت طرف قرارداده بوده و به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌دهند.

پیمان قجربیگی مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: تعدادی پزشک در استان قزوین وجود دارد که با بیمه سلامت قرارداد ندارند، اما این امکان فراهم شده تا بستر خدماتی را برای بیماران مهیا سازند.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد تعرفه افراد تحت پوشش بیمه سلامت به محض ورود به بیمارستان دولتی مورد حمایت قرار دارد و خدمات بیمه در این سال‌های گذشته به واقع قابل توجه بوده است.

قجربیگی بیان کرد: بیمه سلامت برای پنج دهک نخست رایگان بوده و دهک‌های ۶ باید تا۲۰ درصد، دهک هفت تا ۳۰ درصد، دهک هشت تا ۴۰ درصد، دهک ۹ تا ۵۰ درصد و دهک ۱۰ تمام مبلغ حق بیمه را پرداخت کنند که هزینه نوع آخر آن برای یک سال حدود ۱۵ میلیون ریال تمام می‌شود.

به گفته این مسئول، در استان قزوین بین ۵۱۰ تا ۵۲۰ هزار نفر معادل ۴۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش قرار دارند و تمام روستایییان تحت پوشش بیمه سلامت بوده و بابت آن هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت قزوین عنوان کرد: بیمه سلامت هیچ شرح وظایفی به جز درمان ندارد و همانند سایر بیمه‌ها خدماتی در خصوص بیمه عمر ارایه نمی‌دهد، بنابراین برخی نباید به اشتباه تصور کنند که بیمه سلامت مثل صندوق‌های بیمه خدمات متنوع در حوزه‌های سایر ارائه می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.