سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پرواز به مشهد در دهه پایانی صفر

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پرواز به مشهد از فرودگاه‌های کشور در دهه پایانی ماه صفر انجام می‌شود که از طریق آن ۳۰۲ هزار نفر جابه جا خواهند شد.

محمد حسین آجیلیان مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه از فردا عملیات اعزام زائران به مشهد برای روزهای آخر ماه صفر در پی رحلت حضرت رسول، شهادت امام حسن و علی ابن موسی رضا آغاز خواهد شد  گفت: طبق برنامه ریزی های که انجام شده تمامی امکانات لازم برای انجام پروازها به فرودگاه مشهد در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از هفته  گذشته به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده  تا شرکت‌های هواپیمایی میزان تقاضاهای خود را به شرکت فرودگاه‌ها اعلام کنند و بر اساس شرایط ترافیکی پذیرش انجام می‌شود.

آجیلیان با بیان اینکه در فرودگاه مشهد هیچ‌گونه محدودیتی برای اعزام و پذیرش زائران وجود ندارد گفت:  با توجه به شرایط از روز ۹ شهریور تا ۱۸ شهریور پروازها به مقصد مشهد مقدس انجام می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها ۲ هزار و ۲۱۵ پرواز از نقاط مختلف کشور به مقصد مشهد پرواز انجام خواهد شد.

وی  با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها، ۳۰۲ هزار و ۱۵۰ زائر به مشهد مقدس عزیمت خواهند داشت گفت: دفاتر مستقر شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه قابلیت فروش بلیت را ندارد و تجمع مسافران در فرودگاه به معنای امکان استفاده از پرواز نخواهد بود.

او تاکید کرد: مسافران حتماً از قبل بلیت رفت و برگشت را تهیه کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، هواپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.