سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه قطعی برق را اعلام کنید!

عدم اعلام برنامه قطعی برق مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده که موجب اختلال در روند زندگی خانواده‌ها شده است.

 "ابتدای صبح بیدار شدم بچه ام را به مهدکودک ببرم و خودم هم  سرکار بروم که ساعت ۷ صبح بدون اطلاع قبلی برق قطع شد، نه آسانسور کار می‌کرد نه ماشین می‌تونستم بیرون ببرم"، " سوپر مارکت دارم، صبح زود رفتم درب مغازه کرکره را بالا بدهم و کارم را شروع کنم دیدم بالا نمیره، اطراف را نگاه کردم دیدم برق قطع شده" این تنها دو مورد از صد‌ها مشکلی است که قطعی برق برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

وجه اشتراک درخواست مردم از وزارت نیرو اعلام برنامه قطعی برق است تا مردم بتوانند با برنامه ریزی قبلی کار‌های خود را انجام دهند.

قطعی برق تاثیر خود را در دیگر موضوعات هم می گذارد مانند عدم تامین آب در ساختمان‌های بلندمرتبه، خاموشی آسانسور، عدم عملکرد کرکره برقی خانه‌ها و موارد دیگر که باعث ایجاد اختلال در روند زندگی مردم می‌شود.

پیشتر مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با گلایه از عدم اعلام برنامه قطعی برق گفته بود قطعی برق بدون اطلاع قبلی پیامد‌های مختلفی از جمله محبوسی در آسانسور، اختلال ترافیکی در چهار راه‌ها، آسیب به وسایل الکترونیکی و برقی، خسارت به واحد‌های تجاری، نانوایی، مواد غذایی، کشاورزی و شهرک‌های صنعتی داشته است.

روز گذشته امام جمعه یکی از شهرهای استان کرمان در خطبه های نماز جمعه به آسیب‌های قطعی برق در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کمبود برق را قبول داریم ولی باید قطعی برق با اعلام قبلی انجام شود.

دیگر مدیران استان‌های کشور هم از این موضوع گلایه کردند.

حالا که باید به علت کمبود برق، مصرف بالای برق و کاهش بار شبکه شاهد قطعی ساعتی برق در کشور باشیم ضروری است برای جلوگیری از مشکلاتی بیان شد برنامه قطعی برق اعلام و منتشر شود تا مردم با برنامه ریزی قبلی کار‌های خود را انجام دهند و غافلگیر نشوند.

خبرنگار: قربانی

برچسب ها: قطعی برق ، مطالبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
به نظرم بهتره برنامه وصل برق رو بدن اینجور راحت ترن !
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
بعد3سال امروزبرام پیامک قطعی برق اومده،برگشت به دوران فضاحت حسن کلید