سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف رسانه صهیونیست: پهپاد‌های حزب الله دستگاه‌های امنیتی اسرائیل را نگران کرده است

رسانه صهیونیستی بامداد شنبه در گزارشی اعتراف کرد: پهپاد‌های حزب الله دستگاه‌های امنیتی اسرائیل را نگران کرده است.

به نقل از شبکه الجزیره، کانال ۱۲ اسرائیل اعلام کرد که پهپاد‌های حزب الله چندین کشته و زخمی برجای گذاشته و خسارت زیادی به زیرساخت‌های اسرائیل وارد آورده کرد.

براساس گزارش این شبکه خبری، حزب الله روزانه چندین پهپاد را روانه اسرائیل می‌کند که به علت توان بالای آنها پدافند هوایی اسرائیل قادر به رهگیری آنها نیست.

این گزارش همزمان با آن منتشر می‌شود که حزب الله با ده‌ها موشک شهرک‌ها و پایگاه‌های صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

این شبکه همچنین گزارش داد که پدافند هوایی این رژیم بخشی از موشک‌های شلیک شده از لبنان به سوی الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی را رهگیری و منهدم کرده است.

به گزارش ایرنا، صدای آژیر خطر به صورت مستمر در هشت سایت مختلف در شمال اسرائیل به صدار درآمده تا به ساکنان نسبت به شلیک موشک هشدار دهد.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که صدای انفجاری مهیب در نزدیکی یک مجتمع تجاری در شهرک «غوش عتصیون» در جنوب بیت لحم در کرانه باختری به گوش رسیده است.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از منفجر شدن یک خودرو در ایستگاه سوخت این شهرک صهیونیست نشین خبر داده اند.

از سوی دیگر، برخی منابع از وقوع انفجاری دیگر در شمال الخلیل و تیراندازی در این منطقه خبر دادند.

منابع عبری زبان اعلام کردند آژیر خطر در شهرک کرمی تسور در شمال الخلیل از ترس نفوذ مبارزان مسلح فلسطینی به صدا درآمده است.

حزب الله لبنان نیز با تأیید حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که پادگان «یعرا» ارتش رژیم اسرائیل را موشکباران کرده است.

براساس این گزارش یگان توپخانه‌ای دشمن صهیونیستی در «نافه زیف» و مقر فرماندهی تیپ غربی در پادگان «یعرا» و نظامیان اسرائیلی مستقر در اطراف این پادگان هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید که این مناطق با موشک‌های فلق و کاتیوشا هدف قرار گرفته شد.

به نظر می‌رسد که این حمله موشکی گسترده به شمال فلسطین اشغالی در اقدامی تلافی جویانه نسبت به حمله ساعت پیش اسرائیل به مناطق جنوب لبنان صورت گرفته است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
نگران میشوید
انشالله همتون سکته معزی و قلبی بزنید
تا زمین از دست فرقه تروریستی صهیونیستی راحت بشه و
نفسی بکشد
جنایتکاران جنگی و نسل کش عزه