سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تحلیل تکنیکال هفتگی بررسی شد؛

ارتفاع ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار واحد مقاومتی برای روند فعلی شاخص کل بورس+ عکس

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه شاخص در کانال نزولی کوتاه مدت قرار گرفته است، انتظار داریم محدوده ۲.۱۱۰.۰۰۰ به عنوان مقاومت برای این روند عمل کند.  

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خیرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۳۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و افزایش حدود ۲ درصدی، به عدد دو میلیون و ۷۶ هزار واحد رسید تا هفته‌ای سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: با توجه به اینکه شاخص در کانال نزولی کوتاه مدت قرار گرفته است، انتظار داریم محدوده ۱.۹۵۰.۰۰۰ به عنوان حمایت و محدوده ۲.۱۱۰.۰۰۰ به عنوان مقاومت برای این روند عمل کند.

 

 

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، کمتر از شاخص کل افزایش داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۶۳۹ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از افزایش حدود ۱.۴ درصدی، در پایان هفته به تراز ۶۴۸ هزار واحد رسید.

او می‌گوید: حرکت کلی این شاخص نیز مانند شاخص کل است و انتظار داریم در محدوده ۶۲۰ هزار واحد مورد حمایت قرار گیرد.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.