سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خراسان شمالی؛

کیفیت آب شرب مواکب زائران حرم رضوی رصد و آزمایش می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: کیفیت آب شرب مواکب زائران حرم رضوی رصد و آزمایش می‌شود.

رضا عطایی  از رصد و پایش کیفیت آب شرب زائران امام رضا (ع) در خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: مشکلی برای تأمین آب شرب بهداشتی مورد نظر موکب‌های استان خراسان شمالی در مسیر زائران حرم مطهر رضوی (ع) وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به قرارگیری در ایام پایانی ماه صفر و آغاز پیاده روی زائران امام رضا (ع) به سوی مشهد مقدس، همچنین قرارگیری استان خراسان شمالی (باب الرضا) در مسیر پیاده روی زائران، شرکت آب و فاضلاب استان با نظارت مداوم، سلامت و کیفیت آب شرب مصرفی موکب‌ها را رصد می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در گام اول نظارت و بازدید از موکب‌های مسیر چمن بید به بجنورد و بجنورد به فاروج صورت گرفت و آب مصرفی این موکب‌ها بصورت آزمایشگاهی مورد پایش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه این بازدید‌ها کلرسنجی مخزن آب مورد استفاده در موکب‌ها و همچنین پارامتر‌های اولیه شیمیایی مورد آزمون قرار گرفت.

عطایی خاطرنشان ساخت: در طول مسیر از تاسیسات و تانکر‌های تامین کننده آب موکب‌ها نیز بازدید انجام گرفت و آزمون پارامتر‌های اولیه و کلر سنجی صورت پذیرفت. در پایان بازدیدها، همکاران واحد آزمایشگاه، در خصوص نحوه صحیح نگهداری آب، آموزش‌های لازم را به خادمان موکب‌ها ارائه کردند.

برچسب ها: کیفیت آب ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.