سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری: میزبانی پرسپولیس در خارج از کشور زیبنده فوتبالمان نیست

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم میزبانی تیم ما برای مسابقات لیگ نخبگان آسیا در خارج از کشور زیبنده فوتبالمان نیست.

وحید امیری بازیکن  تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری  مقابل تیم فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم و با نهایت تلاش بازیکنان، کادرفنی و سنگ تمام گذاشتن هواداران، این برد مهم را کسب کردیم تا با آرامش خاطر به تعطیلات فیفادی برویم. باید خودمان را برای لیگ نخبگان آماده کنیم و باید در سطح بالاتری قرار بگیریم. به همین دلیل نیاز است قوی‌تر جلو برویم تا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

او درباره تغییر پست خود از دفاع چپ به خط حمله، گفت: واقعا مقداری سخت است که پس از ۴-۳ روز خود را وفق بدهید و بخواهید پس از دفاع کردن از دروازه تیم خود، اکنون دنبال گلزنی باشید، اما خدا را شکر با حمایت هواداران و کمک کادرفنی توانستم خود را به شرایط مطلوب برسانم. مهم کسب سه امتیاز بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم.

بازیکن  پرسپولیس درمورد اعتراض افشین پیروانی به برگزاری بازی‌های این تیم در خارج از خانه، گفت: اگر بخواهیم گلایه کنیم، هر ۲ روزی که خارج از تهران بازی کردیم، ساعت ۵ صبح به خانه رسیدیم و به تیم فشار مضاعفی آمد. به ریکاوری خیلی زیادی نیاز داریم. اگر در تهران باشیم، هر بازیکن نیم ساعته به خانه می‌رود و شرایط ریکاوری‌اش بهتر می‌شود. امیدوارم فکری کنند، زیرا چند روز قبل از بازی ۲۶ شهریور خود با تیم الاهلی با پاختاکور بازی داریم و هنوز نمی‌دانیم این دیدار در تهران انجام می‌شود یا جای دیگر. این موضوع جای بحث دارد.

امیری تصریح  کرد: برای فوتبال ما این اتفاقات زیبا نیست. امیدوارم این مسائل زودتر برطرف شود تا کنار هواداران بازی کنیم. البته امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند.

او درباره  احتمال میزبانی پرسپولیس در خارج از کشور برای لیگ نخبگان آسیا گفت:  اطلاعی از این موضوع ندارم و بعید می‌دانم. البته ناگفته نماند با توجه به شرایط رقم خورده، کمبود زمین در تهران و امکانات VAR، چه بسا این اتفاق رخ بدهد که زیاد زیبنده فوتبال‌مان نیست.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه ظاهرا شرایط این تیم تحت هدایت گاریدو هر هفته بهتر می‌شود، گفت: طبیعی است، زیرا بازیکنان و کادرفنی ما جدید هستند. زمان می‌برد هماهنگ شویم. امروز تا حدی این اتفاق افتاد. پیش از این در بدنسازی خیلی سنگینی بودیم، اما احساس می‌کنم هر هفته با خارج شدن از این وضعیت و بهتر شدن شرایط بدنی، بهتر خواهیم شد.

امیری درباره غیبتش در لیست تیم ملی، عنوان کرد: ان‌شاالله تیم ملی موفق باشد. به نظر کادرفنی احترام می‌گذاریم. پرچم ایران بالا باشد، خوشحال هستیم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی بیفتد. هرکس لباس این تیم را بپوشد، جای خوشحالی دارد. اینکه هر روز شاهد درخشش بازیکنان‌مان به ویژه مهدی طارمی هستیم، واقعا لذت‌بخش است.

او درباره  اینکه به نظر می‌رسید عیسی آل کثیر قصدی برای ارسال پاس گل نداشت، گفت: هر نیتی داشت، اتفاق خوبی افتاد.   پس از یک سال و نیم اولین گل خود را برای پرسپولیس زدم و خیلی خوشحال بودم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.