سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ردمی 14C رونمایی شد؛ گوشی ارزان شیائومی با نمایشگر بسیار سریع

ردمی 14C گوشی ارزان‌قیمت جدیدی است که نمایشگر سریع ۱۲۰ هرتزی دارد و از تراشه Helio G81 Ultra استفاده می‌کند.

پس از افشاگری‌های فراوان، شیائومی سرانجام گوشی ارزان‌قیمت ردمی ۱۴C را رونمایی کرد. این دستگاه طراحی کاملا جدیدی نسبت‌به مدل قبلی دارد، از نمایشگر بزرگ ۶٫۸۸ اینچ ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و به تراشه‌ی جدید Helio G۸۱ Ultra مجهز است.

بر اساس صفحه‌ی رسمی ردمی ۱۴C در فروشگاه شیائومی، این گوشی در بخش جلویی به نمایشگر ۶٫۸۸ اینچ IPS LCD با وضوح +HD مجهز است که به‌لطف نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تجربه‌ای سریع و روان را دردسترس کاربر می‌گذارد. شیائومی می‌گوید که نمایشگر گوشی به روشنایی ۶۰۰ نیت دست پیدا می‌کند و در بالای آن از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است.

ردمی ۱۴ سی اولین گوشی دنیا با تراشه‌ی Helio G۸۱ Ultra مدیاتک است. این تراشه همچون G۸۰ در واحد سی‌پی‌یو از هسته‌های Cortex-A۷۵ و Cortex-A۵۵ با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز و در واحد گرافیکی از هسته‌ی Mali-G۵۲ MC۲ استفاده می‌کند.

گوشی ردمی ۱۴C با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که می‌توان آن را با کارت microSD ارتقاء داد.

پنل پشتی ردمی ۱۴C از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربینی ثانویه میزبانی می‌کند که جزئیات آن اعلام نشده است. دو حفره‌ی دیگر پنل پشتی به فلاش LED و یک متن اختصاص دارند.

شیائومی می‌گوید گوشی اقتصادی جدیدش از باتری ۵٬۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۸ وات استفاده می‌کند و به جک هدفون مجهز است.

منبع: زومیت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.