سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت آبادان:

دولت‌مردان و مسئولان بین مردم حضور یابند

امام جمعه موقت آبادان بر حضور مسئولان بین مردم تاکید کرد و گفت: دولت مردان و مسئولان به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری بین مردم حضور مستمر داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی نجیبی امام جمعه موقت آبادان در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌ها را برای دولت اعلام کرد و این پیامی برای دولت است که نقشه راه مشخص باشد و البته پیام مطالبه گری برای مردم نیز دارد.

وی افزود: امیدواریم دولت در مسیر سخت با قدرت و تکیه بر قانون اساسی امور را پیش ببرند.

امام جمعه موقت آبادان گفت: مقام معظم رهبری با شناختی که از برخی افراد کابینه دولت داشت بر حضور آنان در دولت تاکید داشت که این نشان از رفتار پدرانه ایشان با دولت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ریل گذاری کلان برای دولت را ایجاد کرده است، گفت: وظیفه داریم کاری که به ما محول شده را بخوبی انجام دهیم و دولت نیز باید در این راه گام بردارد.

امام جمعه موقت آبادان با تاکید بر استفاده از نیرو‌های جوان با استعداد کشور در بدنه دولت بیان کرد: شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های کشور که مورد تاکید رهبر است از وظایف دولت جدید است و در این کشور جوانان و نیرو‌های با تجربه‌ای داریم که باید به آنها میدان داده شود.

حجت الاسلام نجیبی افزود: نیرو‌هایی باید انتخاب شوند که به نظام تعهد داشته باشند و دارای توانمندی باشند و ما می‌توانیم در درون کشور کار‌های بزرگی انجام دهیم که رئیس جمهور به آن باور دارد.

وی اظهار کرد: حضور در بین مردم و سفر‌های استانی از الزامات دولت است و مسئولان رده پایین نظام باید به پیروی از دولت بین مردم باشند و مشکلات منطقه‌ای و شهری را ببینند و چالش‌ها رفع کنند.

حجت الاسلام نجیبی بیان کرد: مسئول تراز انقلاب اسلامی باید مورد دسترس مردم باشد، متاسفانه برخی مدیران سالی یک بار هم به نماز جمعه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه تقسیم عدالت مورد تاکید رهبر است، گفت: توزیع شدن ثروت به طور عادلانه یکی از نکاتی است که باید دولت به آن توجه کند و آبادان و خرمشهر که زمانی بهترین امکانات را داشتند اکنون فاصله نجومی با برخی شهر‌ها دارند که اسمی نداشته اند.

وی افزود: مردم آبادان آرزوی آسفالت مطلوب، پارک و آب سالم دارند ما داشتن کوچکترین امکانات رفاهی برای مردم این آبادان به آرزو تبدیل شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.