سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور معاون رئیس‌جمهور برای پیگیری روند درمانی محیط‌بان مضروب

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با دستور رئیس این سازمان و برای پیگیری روند درمانی یک محیط‌بان به شیراز اعزام شد.

به دستور شینا انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست برای پیگیری آخرین وضعیت درمانی محیطبان رمضان رستگار و پیگیری پرونده قضایی وی به شهر شیراز اعزام شد.

محبت‌خانی در این باره گفت: به این دلیل که شهر شیراز امکانات درمانی بهتری داشت، با نظر پزشکان و رضایت خانواده محیطبان رستگار، وی به شهر شیراز منتقل شد و اکنون در یکی از مجهزترین بیمارستان‌های شهر شیراز بستری شده است. او شب گذشته در بیمارستان بستری شد و امروز به اتاق عمل رفت. اکنون نیز از اتاق عمل خارج شده و شرایط مساعدی دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: در خصوص شکارچیانی که به وی تیراندازی کردند نیز پرونده توسط فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود. هم اکنون سرنخ‌های خوبی به دست آمده و ان‌شاءالله به زودی اطلاعات کامل را در خصوص دستگیری این افراد اعلام خواهیم کرد.

پیش از این شینا انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی تماس تلفنی با رمضان رستگار محیطبان دنا که روز ششم شهریور ماه ۱۴۰۳ بر اثر شلیک گلوله شکارچیان متخلف در منطقه حفاظت شده کوه گل سی سخت از ناحیه پا زخمی شده بود جویای احوال وی شده و از آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان این محیطبان زخمی مطلع شده بود.

محیطبان رمضان رستگار ۴۰ ساله، متاهل، دارای سه فرزند و از محیطبانان باسابقه دنا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.