سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمانشاه:

همه اقشار از دولت حمایت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه اقشار از دولت حمایت خواهند کرد به شرط آن که در چارچوب تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب حرکت کند.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه بیان کرد: تشکیل سریع دولت اقدام مثبتی بود که امیدواریم تاثیر مثبتی برای پیشرفت کشور داشته باشد.

وی با اشاره به دیدار هیات دولت با رهبر معظم انقلاب و تاکید رهبری بر سفر‌های استانی بیان کرد: ظرفیت‌های انسانی و طبیعی استان کرمانشاه کم نظیر است و دولت محترم باید برای استان کرمانشاه برنامه ویژه تدوین کند که عقب افتادگی‌های استان جبران شود.

امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای نیز به جلسه رای اعتماد وزرای دولت در مجلس شورای اسلامی داشت و گفت: در ابتدا اینگونه در مجلس مطرح شد که اعضای کابینه با مقام معظم رهبری هماهنگ شده است، اما با روشنگری ایشان مشخص شد که رهبری گفته اند حتی برخی از وزرا را نمی‌شناسند و این حقیقتی بود که باید در مجلس گفته می‌شد و انتظار مردم هم از مسوولان صداقت است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری ادامه داد: هرچند وزرای خارجه، دفاع و اطلاعات بر اساس نظر مقام معظم رهبری تعیین می‌شوند، اما سایر وزرا را خود دولت و مجلس شورای اسلامی تعیین می‌کنند.

وی همچنین اشاره‌ای نیز به برجام و FATF داشت و گفت: امیدواریم تجربه تلخ گذشته در این موارد تکرار نشود.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای نیز به فضای مجازی داشت و از دولت خواست به طور قانونمند این فضا را مدیریت کند تا رها نباشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.