سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع و خاکسپاری ۶ نفر از اعضای خادم الحسین در رشت

امروز پیکر خادم الحسین جهانگیر عاشوری به همراه ۵ نفر از اعضای خانواده اش در رشت تشییع و به خاک سپرده شد.

براثر برخورد خودرو رانا با یک دستگاه اتوبوس در جاده کرمانشاه که در سه‌شنبه ۶ شهریور اتفاق افتاد، ۶ عضو یک خانواده رشتی که در حال برگشت از سفر اربعین حسینی به رشت بودند، جان خود را از دست دادند.

در این حادثه پدر، مادر و دختـر ۱۸ ساله یک خانواده به همراه دو نفر از اقوام آنها در دم جان باختند و پـسر ۵ ساله آنها که ۲ روز در کمـا بود جان خود را از دست داد. امروز هم اعضای این خانواده خادم الحسینی بر روی دستان مردم ولایتمدار و عاشق الحسینی تشییع و در بقعه متبرک آقا سید عباس پل طالشان رشت به خاک سپرده شد.

آیت الله رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری هم در پیامی درگذشت این خانواده را به بازماندگان و گیلانیان ولایتمدار تسلیت گفت.

در پیام آیت الله رمضانی آمده است: خبرآسمانی شدن خادم الحسین جهانگیرعاشوری به همراه خانواده موجب تاثر فراوان شد، بی گمان اجر و پاداش پذیرایی و اکرام چندین ساله زوار حضرتش در موکب نورالزاهرا کربلا در دفتر اعمالش محفوظ و در روز محاسبه ماجور خواهد بود.اینجانب ضمن عرض تسلیت عروج آن زنده یاد، همسر و فرزندش به بازماندگان، دوستان و خادمان مخلص موکب نورالزهرا از خداوند منان، مسئلت دارم تا جایگاه ملازمان و خادمان واقعی اهل بیت علیهم السلام را در سرای باقی نصیب شان فرماید.

برچسب ها: حادثه ، اربعین حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.