سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۵۹۱ طرح اقتصادی و عمرانی در لرستان

استاندار لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد گفت:۵۹۱ طرح اقتصادی و عمرانی هفته دولت در استان به بهره برداری رسید.

استاندار لرستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در مصلی الغدیر خرم آباد گفت: ۸۴ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از یکهزار و یکصد میلیارد تومان و ۵۰۷ طرح عمرانی با اعتباری بیش از سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

ابوطالب شفقت توسعه ی اقتصاد کشاورزی و گردشگری را دو هدف مهم در برنامه‌های دولت در استان عنوان کرد و افزود: هدف ما صنعتی و تجاری‌سازی کشاورزی برای افزایش اشتغال و توسعه ی جذب گردشگر در استان برای تولید اشتغال و ثروت است.

استاندار لرستان برنامه محوری با مشارکت نخبگان در چارچوب رویکرد ملی و سند بالادستی کشور را از مهم ترین برنامه های پیشرفت و توسعه ی استان عنوان کرد و افزود:در راستای برنامه ی هفتم کشور ، برش استانی سند راهبردی که بر پایه اشتغال و تولید و مورد تأیید مقام معظم رهبری بوده ،در خرداد ابلاغ شده و انتظار داریم برای اجرایی شدن این سند که نتیجه اش توسعه و رونق اقتصادی است، گام برداریم.

شفقت همچنین بر عزم دولت برای فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل اشاره کرد و گفت:مهمترین الزامات دولت منابع و بودجه است که در حال تلاش و پیگیری برای تغییر ردیف بودجه سال ۱۴۰۴ در کشور هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.