سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در مرز مهران به بیش از ۵۰ درصد رسید

مقام مسئول سازمان راهداری گفت: مرز مهران همچنان شاهد ورود و خروج زائرین اربعین است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد.

محرابی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد از پایانه های مرزی همچنان ادامه دارد و ما شاهد آن هستیم که بیشترین تردد همچنان از پایانه مرزی مهران است گفت: طی روز گذشته    ۲۷۱۷ زائر ایرانی  و  ۶۰۰۵  زائر غیر ایرانی  از پایانه مرزی مهران خارج شده و ۵هزار و۹۰۰ زائر ایرانی و ۱هزار و۵۶۰ زائر غیرایرانی از پایانه مرزی شلمچه خارج شده اند.

وی ادامه داد:  ۳هزار و ۵۸۷ زائر ایرانی از مرز چذابه و ۹۴۶ غیر ایرانی  و ۴۳۵ نفر زائر ایرانی و ۲۵۸ نفر زائر غیر ایرانی و اتباع از مرز خسروی خارج شده‌اند.

او گفت: از مرز تمرچین یک هزار و۱۰۶ زائر ایرانی و ۱هزار و۵۶ نفر زائر غیر ایرانی و  یک هزار و۱۷۰ نفر زائر ایرانی و یک هزار و ۱۶۲نفر زائر غیر ایرانی از مرز باشماق خارج شده اند که در مجموع  ۱۴هزار و۹۱۵ زائر ایرانی و یک هزار ۹۸۷ نفر زائر غیر ایرانی از ۶پایانه مرزی کشور خارج شده‌اند.

محرابی گفت: طبق آمارها بیش از ۵۰ درصد از ترددهای زائران اربعین از پایانه‌ مرزی مهران از کشور خارج شده اند و پیش بینی می‌شود همچنان تا پایان ماه صفر ما شاهد خارج شدن زائران از پایانه های مرزی کشور باشیم.

خبرنگار :محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.