سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج:

دشمنان در برابر صلابت ملت ایران در هراس هستند

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس گفت: به برکت رشادت های دلاورمردان ایران زمین، امروز دشمنان اسلام در برابر اقتدار و صلابت ملت قهرمان این سرزمین در ترس و هراس به سر می برند.

 

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج گفت: ملتی که به آموزه های قرآن عظیم ، خودباوری و استحکام درونی متکی است هیچ ترسی از دشمنان ندارد.

وی ادامه داد: این ملت دارای صلابت بوده و بین افراد جامعه آن رابطه محبت برقرار است یعنی امت واحده است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سوره مبارکه مومنون گفت: طبق آموزه های قرآنی، امت دین باور از امکانات فراوان کفار ترسی ندارد و نه ظلم می کند و نه زیربار ظلم می رود.

وی خطاب به دشمنان ملت ایران اظهار کرد: اگر خطایی از شما علیه این ملت سربزند به سزای اعمال خود خواهید رسید و پاسخ محکم را دریافت خواهید کرد.

آیت الله حسینی همدانی یادآور شد: یکی از مصادیق روحیه خدامحوری شهید رئیسعلی دلواری بود که روز شهادت وی به نام روز مبارزه با استعمار انگلیس نام گرفته است.

وی ادامه داد: این شهید والامقام بدون ترس از امکانات دشمن با تبعیت از فتوای علمای دین حماسه ای ماندگار در تاریخ پدید آورد و نماد مقاومت ، شهادت و استعمار ستیزی شد.

آیت الله حسینی همدانی گفت : امروز ایران اسلامی دارای هزاران رئیسعلی دلواری است و اگر رئیسعلی دلواری ها (شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم )در غربت به شهادت نمی رسیدند امروز ملت ایران به این عظمت نمی رسید.

وی تاکید کرد: رئیسعلی دلواری های امروز ایران اسلامی بر تن دشمنان اسلام لرزه انداخته اند؛ نباید از امکانات و تجهیزات دشمن خوف داشت ضمن آنکه باید خود را به امکانات نوین مجهز کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.