سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اداری و استخدامی:

معرفی یک الگوی مدیریتی جدید دستاورد مهم دولت سیزدهم بود

لطیفی گفت: آنچه که سه سال گذشته را برجسته‌تر می‌کند و مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم به شمار می‌آید، معرفی سبک و الگوی مدیریتی در کشور است.

میثم لطیفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به تشریح اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم پرداخت و گفت: بیش از ۱۲ موشک فضاپیما در سطوح مختلف جوی در سه سال گذشته پرتاب شد که این اقدامات برای بخش‌های کشاورزی و زیست‌محیطی اتفاق بسیار مهمی محسوب می‌شود و این تعداد پرتاب بیش از همه سال‌های گذشته است.

وی عضویت ایران در دو نهاد معتبر بین‌المللی (پیمان شانگهای و بریکس) را از دستاورد‌های مهم این سه سال برشمرد و خاطرنشان کرد: این عضویت هژمونی غرب را شکست؛ زیرا برخی کشور‌های جهان توانستند با ایجاد این دو نهاد در مقابل جریان غرب ایستادگی کنند.

لطیفی گفت: این دستاوردی است که با پیگیری‌های دولت در سه سال گذشته رقم خورد و اثر آن سال‌های سال برای کشور باقی خواهد ماند و از مواهب آن بهره‌مند خواهد شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره اقدام‌های دولت سیزدهم در زمینه بهداشت و درمان اظهار داشت: سامان‌دهی وضعیت دارویی و نیز برقرار بیمه برای کودکان زیر هفت سال ثمر فعالیت دولت در سه سال گذشته بوده است.

لطیفی فعال‌سازی کریدور‌های حمل‌ونقلی و نیز توجه به توسعه ترانزیت شرق به غرب و نیز شمال و جنوب که از جمله آرزو‌ها بوده را نیز ثمره فعالیت سه سال گذشته دانست.

وی ادامه داد: طرح آب‌رسانی از دریای عمان به استان‌های یزد، کرمان و اصفهان در این سه سال شروع شد و خبر‌های خوبی درباره آن خواهد رسید و امیدواریم این طرح در دولت چهاردهم نیز پیگیری شود.

لطیفی خاطرنشان کرد: آنچه سه سال گذشته را برجسته‌تر می‌کند و مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم به شمار می‌آید، معرفی یک سبک و الگوی مدیریتی در کشور بود.

وی این سبک و الگو را مدیریت جهادی دانست و افزود: این نقطه ممتاز دولت در سه سال گذشته بوده است، نباید از این موضوع غفلت کرد، زیرا این سبک مدیریت راه‌حل مشکلات کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.