سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۱۲۰ هزار خدمت به زائران حسینی توسط جهادگران فارس

مسئول بسیج جامعه پزشکی فارس از بازگشت جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی استان از آئین پیاده روی اربعین حسینی، با ارائه بیش از ۱۲۰ هزار خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در این مراسم خبر داد.

حسین صمصام با بیان اینکه امسال خدمات جهادگران سلامت در راهپیمایی اربعین حسینی به نیابت از ۱۵ هزار شهید استان ثبت و در تاریخ ماندگار شد، گفت: ارتقاء سلامت معنوی به عنوان یکی از مسائل ضروری دنیای امروز از دستاورد‌های سفر اربعین است.

او با بیان اینکه ۴۲۹ جهادگر سلامت استان فارس، توفیق حضور در کارگاه آموزشی - عملی در مکتب اهل بیت (ع) را یافته و اکنون به عنوان سفیران حضرت زینب (س) ابعاد مختلف این آئین معنوی را در جامعه تبیین می‌کنند، اظهار کرد: جهادگران در این عرصه آمادگی خود را برای تداوم این‌گونه برنامه‌ها، با برپایی درمانگاه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار استان و خدمت به اقشار کم درآمد اعلام کرده‌اند.

صمصام ادامه داد: بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با راه‌اندازی ۱۴ درمانگاه جهادی شبانه‌روزی در مسیر آئین جهانی پیاده‌روی بزرگ زائران حسینی و در جوار حرم حضرت سیدالشهدا (ع)، بیش از ۱۲۰ هزار خدمت به زائرین ارائه داده‌اند.

صمصام، مهم‌ترین خدمات بسیجیان را برشمرد و بیان کرد: خدمات دندان‌پزشکی، ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، توزیع دارو، قند خون و نوار قلب، تزریقات و سرم‌تراپی، پانسمان، سنجش فشارخون از خدمات مهم بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس با اشاره به اینکه جهادگران این عرصه با اندوخته معنوی به عرصه خدمت در مراکز درمانی باز می‌گردند، تصریح کرد: اربعین سرور و سالار شهیدان یکی از عرصه‌های مهم رشد سلامت معنوی کادر درمان است که ثمره آن، گسترش فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و افزایش بهره‌وری در مراکز درمانی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.