سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

امنیت و اقتدار کشور در گروی فعالیت‌های فراجاست

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به طیف متنوع فعالیت‌های فراجا گفت:امنیت و اقتدار کشور در گروی فعالیت‌های فراجاست.

 تراب محمدی در دیدار فرماندهان انتظامی استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت در عمارت استانداری گفت: فرماندهی انتظامی در جبهه اول صیانت از امنیت و آرامش جامعه در ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه بهترین شانیت برای ما خدمتگزاری به مردم با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است اضافه کرد: فراجا در زمینه صیانت از مرز‌ها و رویداد‌های متعدد ملی و مذهبی و تامین امنیت مردم به صورت شبانه روزی نقش تعیین کننده دارد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: در سایه تلاش‌ها، پیگیر‌ها و خستگی ناپذیری فراجا امنیت پایداری در مناطق مختلف کشورمان برقرار است.

وی بیان کرد: اگر فراجا نباشد برقراری نظم و امنیت در جامعه محلی از اعراب ندارد.

تراب محمدی افزود: حضور نیرو‌های تلاشگر و ایثارگر فراجا در معابر و اماکن القا کننده احساس امنیت در میان شهروندان است.

وی گفت: اگر نعمت امنیت در جامعه نباشد هیچ فعالیت معطوف به عمران و آبادانی در جامعه منتج به نتیجه نخواهد شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: فراجا با تبعیت از ولی امر مسلمین با رافت و عطوفت با اقشار مختلف جامعه برخورد می‌کند که این روند زمینه ساز افزایش محبت آنان در نزد مردم عزیز است.

وی تشریح کرد: خوشبختانه در سایه کوشش شبانه روزی فراجا در زمان حاضر امنیت پایداری در آذربایجان شرقی برقرار است طرح‌های توسعه به خوبی پیش می‌رود و هیچ گونه خلا مدیریتی احساس نمی‌شود.
 
وی در پایان از تلاش نیرو‌های مخلص فراجا در آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.