سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۴۷۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت ۴۷۶ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان توزیع شد.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت ۴۷۶ سری جهیزیه به ارزش ۱۷ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

او با اشاره به این که هر سری جهیزیه شامل اقلامی نظیر یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است افزود: این امر خداپسندانه با هدف تحکیم بنیان خانواده و توسعه و ترویج ازدواج آسان توسط این نهاد با همت خیران انجام می‌شود.

عرب با اشاره به این که افزون بر این در هفته دولت امسال ۳۷۶ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان استان توزیع شد عنوان کرد: این اقلام شامل ۱۶۱ دستگاه کولر به ارزش ۹۹۸ میلیون تومان و ۱۷۶ دستگاه آبگرمکن به ارزش ۹۱۵ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با تأکید بر این که لوازم ضروری با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه و به مددجویان اهدا می‌شود ادامه داد: در مرداد امسال نیز ۶۰۰ دستگاه کولر و ۱۹۰ دستگاه بخاری بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.