سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به‌زودی شاهد افتخارآفرینی دیگر نیروی دریایی ارتش در آب‌های جهان خواهیم بود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به زودی شاهد افتخار آفرینی دیگر از نیروی دریایی ارتش در آب های جهان خواهیم بود.

امیر دریادار شهرام ایرانی روز جمعه در آیین اختتامیه جشنواره ارزشی و ورزشی ویژه پسران و همسران نداجا در دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت: حرف ایران اسلامی حق است و تلاش جبهه مقاومت هم این است که پرچم بزرگ ولایت با اقتدار در همه جای جهان برافراشته شود.

دریادار ایرانی اظهارکرد : امروز هویت ایرانی مسلمان در همه جای دنیا در حال صدور است و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز برای تحقق این مهم نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا می کند.

به گفته وی این جشنواره در حوزه عقیدتی سیاسی نیز طی چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است.

وی تصریح کرد : این جشنواره ارزشی و ورزشی بوده و آنچه خیلی مهم است عمل به اهداف آن است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : اقتدار ملت عزیزمان همچنان در عمق اقیانوس ها برقرار است و به زودی شاهد افتخار آفرینی دیگر از نیروی دریایی ارتش در آب های جهان خواهیم بود.

وی با اشاره به برقرار امنیت تردد کشتی در اقیانوس هند توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد : با وجود این که دشمن تلاش دارد که منطقه شمال اقیانوس هند به ویژه دریای سرخ و خلیج عدن را ناامن جلوه دهد کماکان ناوگروه های نیروی دریایی ارتش نه به شکل قبل بلکه تقویت شده در این منطقه دریایی حضور دارد که علتش این است که امنیت کشتی رانی را برقرار کند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد : امروز همه پرچم ها به بجز پرچم هایی که ضد بشر و کودک کش هستند با امنیت کامل از آبراه های اقیانوس هند عبور می کنند و اقتدار ملت ایران در عمق اقیانوس ها برقرار است که جای تقدیر دارد.

ایرانی در مورد برگزاری جشنواره ارزشی و ورزشی فرزندان این نیرو در دانشگاه علوم دریایی نوشهر یادآور شد : این جشنواره در حوزه عقیدتی سیاسی نیز طی چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است.

وی تصریح کرد : این جشنواره ارزشی و ورزشی بوده و آنچه خیلی مهم است عمل به اهداف آن است.

در این جشنواره ۷۰۰ نفر از فرزندان دختر و پسر و همسران کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی شرکت کردند که امروز اختتامیه آن برگزار شد و از نفرات و تیم های برتر این رویداد ورزشی و ارزشی تجلیل به عمل آمد.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در سال ۱۳۵۹ تحت عنوان مرکز آموزش عالی علوم دریایی تأسیس شد و در سال ۱۳۶۰ با جذب اولین دوره دانشجویی به صورت رسمی شروع به کار کرد.

این دانشگاه از ۶ دانشکده عرشه، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی، مدیریت و کمیسر دریایی، علوم پایه و تفنگدار دریایی تشکیل شده است. دانشجویان این دانشکده ها در پنج رشته کارشناسی و ۶ رشته کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.