سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی اسوه حسنه تا دوم بهمن امسال

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی اسوه حسنه تا پایان سال از علاقمندان و صاحب نظران خواست آثار خود را تا ۲ بهمن به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

سیدعلی طاهری، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با همکاری موسسه علمی، فرهنگی، هنری امامت و مهدویت دومین همایش ملی اسوه حسنه با عنوان «امید؛ پیشران پیشرفت تمدن نوین اسلامی: فرصت‌ها، چالش‌ها و راهبردها» را روز ۱۵ بهمن امسال برگزار می‌کند.

او افزود: هفت موضوع تخصصی ماهیت و هویت امید، مبانی امید در اندیشه مفسران و فیلسوفان کهن و معاصر، امیدآفرینی و نقش نهاد‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، امید و الگو‌های بنیادین پیشرفت، امیدآفرینی و تمدن نوین اسلامی، چالش‌های امید و راهکار‌های تحقق امید و امیدآفرینی از محور‌های این همایش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت:دانشجویان، اساتید و تمام پژوهشگران و صاحبنظران می‌توانند مقالات خود را به سایت جشنواره به نشانی confgorgan.ir ارسال کنند و ثبت نام در همایش هم از طریق سایت emamat.iau.ir/fa انجام می‌شود.

او اهداف برگزاری همایش ملی اسوه حسنه را تبیین مفهوم امید، شناسایی چالش‌های پیش روی تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی، ارائه راهکار‌های عملی برای رفع چالش‌ها، توسعه گفتمان امید در جامعه، انگیزه در بین نخبگان، مسئولین و مردم و ایجاد همگرایی و انسجام ملی بیان کرد.

برچسب ها: مقاله ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.