سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت آبفای البرز:

افت فشارآب در البرز ناشی از نوسان برق است

بنا به اعلام شرکت آبفا استان البرز، افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق این استان ناشی از ناترازی انرژی و نوسان جریان برق است و هیچ گونه مشکل فنی در تاسیسات آبرسانی استان وجود ندارد.

روابط عمومی شرکت آبفا استان البرز روز جمعه در گزارشی گفت: هر ۲ ساعت قطع جریان برق چاه های آب سطح استان سبب اختلال ١٦ ساعته در شبکه آبرسانی می شود.

این گزارش می افزاید: ، با توجه به پیگیری های به عمل آمده و گزارش های دریافتی، در زمان حاضر هیچ یک از مناطق استان البرز درگیر قطع جریان آب به دلیل ضعف در زیر ساخت یا بروز حوادث در تاسیسات آبرسانی نبوده و افت فشار و قطعی های موجود به دلیل ناترازی در تولید برق و نوسانات و حوادث موجود در جریان برق تاسیسات آبرسانی می باشد.

روابط عمومی آبفا البرز افزود: این شرایط همواره منجر به ایجاد خسارات فراوان به تاسیسات آبرسانی ، افت میزان ذخیره آب مخازن مناطق مختلف شده و اختلال در تامین آب مشترکان به مدت ۱۴ تا ۱۶ ساعت در طول شبانه روزرا در پی داشته است.

روابط عمومی شرکت آبفا البرز ادامه داد: این شرکت در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم با انجام اقدامات فنی و مهندسی لازم طی یک سال اخیر، موفق به رفع تمام موانع و کاستی های موجود در مسیر تأمین و تولید آب شرب مشترکان شده و میزان تولید آب مورد نیاز و مصرف مشترکان را فراهم نموده و با مشکلی در تامین و توزیع رو به رو نیست، اما ناترازی در تولید برق و حوادث موجود در این حوزه دلیل بروز مشکلات موجود شده است.

آبفا البرز بابت قطعی و افت فشار آب از مردم عذرخواهی کرد و از آنان خواست تا رفع مشکل ناترازی برق شیکیبا باشند ضمن آنکه الگوهای مصرف و مدیریت بهینه مصرف آب را فراموش نکنند.

برچسب ها: افت فشار آب ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.