سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در کشور و جهان به خوبی معرفی شود

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: باید ظرفیت‌های استان در کشور و حتی جهان به خوبی معرفی شود.

شهرام زارع در نشست با محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های استان در کشور و حتی جهان به خوبی معرفی شود، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های متعدد می‌تواند این هدف را محقق کند.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در فارسان، بادام در سامان و گز در بلداجی در این استان صورت گرفته است، افزود: درصدد هستیم جشنواره نمد و یا فرش دستباف را در شهرکرد مرکز استان نیز برگزار کنیم. 

وی تاکید کرد: اتاق‌های بازرگانی نسل چهارم مردم محور هستند، اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز در مسیر حرکت به سمت محوری است.


بیشتر بخوانید


محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی صحیح قبل از آغاز هر برنامه و پروژه‌ای، اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری نیازمند چشم‌انداز و برنامه‌های بلندمدت هستیم تا مسیر راه بر اساس آن برنامه ترسیم شود. 

وی با بیان اینکه طرح جامع و تفصیلی شهر شهرکرد تدوین شده است، افزود: این طرح‌ها باید اولویت مدیریت شهری برای برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف باشد.

واحدیان ادامه داد: یکی از ملزومات برای مدیریت بهتر در شهر، حرکت شهرداری‌ها به سمت کسب درآمد پایدار است تا بتواند پروژه‌های شهری را سامان بدهد. 

شهردار شهرکرد با بیان اینکه بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در محدوده شهر شهرکرد آماده شده است، گفت: این بسته‌ها شامل مراکز خرید، هتل، شهربازی، بازار روز و ... است، تمامی مجوزات این طرح‌ها در اختیار شهرداری است و تمامی اقدامات مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری اعم از تغییر کاربری‌ها و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری جشنواره در معرفی ظرفیت‌های یک منطقه حائز اهمیت است، اما اگر زیرساخت‌های لازم فراهم نشود، نتیجه عکس خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.