سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

تصمیم‌گیری‌ها در حکمرانی حامل‌های انرژی عادلانه باشد 

استاندار قزوین گفت: شکل مصرف حامل‌های انرژی (برق و آب) در قزوین عاقلانه نیست و باید تصمیم‌های مهم تری در نحوه حکمرانی انرژی آب و برق داشته باشیم.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم افتتاح از طرح‌های صنعت آب و برق استان قزوین به مناسبت هفته دولت گفت: امروز شاهد افتتاح ۲۷۵ طرح در حوزه صنعت برق و آب هستیم که با تلاش مسئولان مربوطه انجام شده تا مردم در زمان نیاز با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی ادامه داد: این واقعیت وجود دارد که در حوزه مصرف حامل‌های انرژی (آب و برق) از حکمرانی خردمندانه و بر پایه عدالت فاصله داریم و تا زمانی که این موضوع به شکل بنیادین اصلاح نشود، تلاش‌ها به ثمر نمی‌رسد.

اعلایی گفت: مجموعه قانون گذاران در مجلس و دولت باید تصمیم‌های اصولی بگیرند چرا که با این مدل مصرف ارزش افزوده‌ها و فرصت‌ها از دست می‌رود.

به گفته استاندار قزوین، امروز که مردم در نحوه اداره کردن کشور مشارکت دارند، باید در زمینه مصرف درست حامل‌های انرژی نیز همکاری بیشتری داشته باشند تا با حساسیت در این زمینه در صرفه جویی اثر بگذارند.

وی ادامه داد: با وجود فضای وفاق و همدلی که امروز در جامعه حکمفرما شده، لازم است حکمرانی خردمندانه توام با آینده پژوهی و تعقل و همچنین عدالت در اجرای طرح‌ها در دستور کار مدیران و مسئولان قرار گیرد.

اعلایی گفت: اینکه در روستایی آب وجود نداشته باشد، در حالی که در شهر‌ها به صورت افراطی این نعمت مصرف می‌شود به هیچ وجه توجیه پذیر نیست و باید عدالت پیوست اقدامات ما قرار گیرد.

استاندار قزوین بیان کرد: با توجه به فضای امروز کشور، امیدواریم بودجه‌هایی به سمت توسعه امکانات و انرژی‌ها اختصاص داده شود تا نیاز‌های مردم را مرتفع کند.

در این مراسم ۲۷۵ طرح صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.