سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر انصارالله: زمان پاسخ به دشمن، غافلگیرکننده خواهد بود

رهبر جنبش انصارالله یمن رژیم اشغالگر را دشمنی توصیف کرد که به هیچ وجه نمی‌توان با آن صلح برقرار کرد.

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنانی تصریح کرد: کسی که با دیدن سربازان صهیونیست که قرآن را پاره می‌کنند متأثر نشود، دیگر ذره‌ای ایمان ندارد.

سید الحوثی افزود: هر کس از مقدسات غافل شود، ممکن است از آبرو و شرف و کشور خود غافل شود و این یک وضعیت خطرناک است، مسلمانان باید در این مورد تجدید نظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: ادامه جنایت صهیونیست‌ها با این همه وقاحت، جسارت و نسل‌کشی، ننگ انسانی برای جامعه بشری است. رژیم اشغالگر دشمنی است که به هیچ‌وجه نمی‌توان با آن صلح برقرار کرد؛ چراکه تمام خطوط قرمز و همه آداب و رسوم و قوانین را زیر پا می‌گذارد.

سید الحوثی اضافه کرد: خطرناک‌تر از حمله اشغالگران به مسجد الاقصی، صحبت یکی از جنایتکاران صهیونیست درباره ساخت «کنیسه یهودیان» در مسجد است.

رهبر انصارالله ادامه داد: مقابله با ساختن «کنیسه یهودیان»، باید توسط مسلمانان بر اساس وظیفه دینی خود یعنی جهاد انجام شود.

وی گفت: تشدید تنش‌ها و حملات دشمن اسرائیل تا کرانه باختری گسترش یافته است که این گسترده‌ترین حملاتش طی ۲۲ سال گذشته است.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: تبانی آشکاری از سوی برخی رژیم‌های عربی با دشمن وجود دارد و امید است که به امید‌های شیطانی خود برای ورود به «عادی سازی» دست یابند.

وی تأکید کرد که آمریکایی‌ها همیشه برای فریب افکار عمومی با هدف مهار پاسخ حزب الله و ایران به نام مذاکره، از رژیم اشغالگر حمایت سیاسی می‌کنند که بعد افشا می‌شود.

سید الحوثی افزود: سازمان ملل متحد هیچ جایگاه و نقشی در کنار ملت فلسطین ندارد و بیانیه‌های آن قربانی را با جلاد برابر می‌داند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از دشمن اسرائیلی محافظت کنند تا نسل‌کشی در غزه ادامه یابد. آمریکایی‌ها حتی از تهیه مرگبارترین سلاح‌ها برای کشتن کودکان و زنان در غزه دست بر نمی‌دارند.

سید الحوثی با اشاره به پاسخ اولیه حزب الله به رژیم اشغالگر تصریح کرد: حزب الله با عبور از زیر فشار‌های زیادی که به طور کلی بر لبنان وارد می‌شد و تمام تلاش‌ها برای عدم پاسخگویی، عملیات پاسخ را انجام داد.

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: حزب الله ضربه محکمی به دشمن اسرائیلی زد و پرونده بر اساس ارزیابی نتایج همچنان باز است. جبهه حزب الله نفوذ زیادی دارد و جبهه تحقیر دشمن است و سران اسرائیل این را عنوان کردند.

رهبر انصارالله در ادامه با اشاره به ادامه عملیات‌های مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم اشغالگر قدس افزود: مقاومت اسلامی در عراق در این هفته عملیات‌هایی از جمله عملیاتی به سمت بنادر اشغالی حیفا و ایلات انجام داد.

وی همچنین با اشاره به اظهارات مقامات ایرانی درباره پاسخ قطعی به رژیم صهیونیستی گفت: ایران بر حتمی بودن پاسخ تأکید دارد و آمریکایی‌ها در آماده باش کامل هستند تا سعی کنند پاسخ را مهار کنند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی اشاره کرد: آمریکا تلاش می‌کند حتی برخی رژیم‌های عربی را همراه خود به خدمت بگیرد تا با این کشور در ممانعت و مقابله با پاسخ ایران شرکت کنند.

وی تصریح کرد: نیرو‌های دریایی یمن در هفته جاری عملیات ویژه و مهمی از جمله یورش به کشتی «سونیون» انجام دادند که عملیاتی جسورانه و شجاعانه بود.

رهبر انصارالله گفت: بمباران کشتی «سونیون» مستند است و نشان می‌دهد که آمریکا در ادعای خود مبنی بر جلوگیری از عملیات یمن دروغ می‌گوید.

سید الحوثی ادامه داد: دو گروه از نیروی دریایی ما در دو مرحله و دو عملیات به کشتی هجوم برده و پس از بمب‌گذاری، محموله‌های کشتی را از میان بردند.

وی همچنین گفت: آماده‌سازی‌ها برای پاسخ به دشمن اسرائیلی ادامه دارد و زمان پاسخ، غافلگیرکننده خواهد بود.

رهبر انصارالله در پایان سخنانش از مردم یمن خواست تا فردا جمعه در صنعا پایتخت این کشور و بقیه استان‌ها و مناطق حضور میلیونی داشته باشند.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.