سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش نسبی دمای هوا در اغلب نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب در اغلب نقاط کشور شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه امشب در نواحی شمال کشور شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود گفت: در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات شمال غرب سمنان، ارتفاعات گلستان و شمال شرق آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد:  فردا جمعه در گیلان، مازندران، ارتفاعات مرکزی البرز، نیمه شمالی آذربایجان غربی، شمال اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش بینی می شود. روزهای شنبه و یکشنبه نیز در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

او  بیان کرد: در پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت در نیمه شرقی کشور شدیدتر است.

وی تصریح کرد: فردا جمعه دمای هوا در غالب مناطق کشور به طور نسبی کاهش می‌یابد و تا جمعه غرب خلیج فارس و دریای خزر و طی پنج روز آینده دریای عمان مواج است.

ضیائیان با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان تهران نیز گفت: امشب آسمان تهران قسمتی ابری با وزش باد و بیشینه دمای تهران ۳۲ و کمینه دما ۲۲ درجه بالای صفر است که احتمال رگبار و رعدوبرق نیز وجود دارد.

خبرنگار : محبوبه کباری 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.