سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریق دارو و مواد غذایی تاریخ گذشته در جوزجان

اداره غذا و ادویه ولایت جوزجان از حریق بیش از دو هزار و ۴۰۰ نوع دارو و مواد غذایی بی کیفیت و تاریخ گذشته خبر داد.

مسئولان اداره غذا و ادویه ولایت جوزجان می گویند: بیش از دو هزار و ۴۰۰ نوع دارو و مواد غذایی بی کیفیت و تاریخ گذشته با وزن ۱۳ هزار کیلو در ۵ ماه از سطح این ولایت جمع‌آوری و حریق شده است.

 قاری عبدالغنی صمیم، آمر اداره غذا و ادویه ولایت جوزجان می گوید، در طی پنج ماه فعالیت با همکاری سایر نهادها توانستیم بیش از دو هزار و 400 نوع مواد غذایی و داروی بی کیفیت و تاریخ گذشته را از سطح این ولایت جمع آوری کرده و به آتش بکشیم.

وی افزود که وزن این مجموعه مواد غذایی و داروی تاریخ گذشته و بی کیفیت بالغ بر 13 هزار کیلو می باشد و از 333 داروخانه و 447 دکان مواد خوراکی فروشی جمع آوری شده بود.

قاری صمیم اظهارداشت که مواد غذایی و داروهای تاریخ گذشته و بی کیفیت با حضور داشت یک هیأت نظارتی حریق گردیده است.

وی افزود و کنترل اداره غذا و ادویه ولایت جوزجان در بازارهای این ولایت ادامه دارد و اجازه فروش دارو و مواد غذایی بی کیفیت و تاریخ گذشته به کسی داده نمی شود چون سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

در همین حال، شماری از شهروندان شهر شبرغان مرکز ولایت جوزجان با استقبال از فعالیت اداره غذا و ادویه این ولایت، می گویند: ما در روند جمع آوری مواد غذایی و داروهای بی کیفیت و تاریخ گذشته با حکومت همکار هستیم و از این روند استقبال می کنیم.

گفتنی است که چندی قبل نیز یک محموله بزرگ از مواد غذایی و داروهای تاریخ گذشته و بی کیفیت در این ولایت حریق شده و به متخلفین تذکر داده شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.