سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌اعلام مسیرهای جایگزین قسمت‌های دچار ریزش کنارگذر ساحلی شیراز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز مسیرهای جایگزین را با توجه به ریزش بخشی از دیواره ضلع شمالی رودخانه خشک در کنار گذر ساحلی محدوده پل سلمان فارسی اعلام کرد.

هادی شه‌دوست شیرازی در حاشیه بازدید از قسمت‌های آسیب دیده کنارگذر ساحلی شیراز، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده از سوی پلیس راهور را تشریح و بیان کرد: به واسطه مسدودشدن کنار گذر ساحلی در محدوده پل سلمان فارسی از شهروندان شیراز درخواست می‌شود تا زمان بازگشایی کامل، از مسیر‌های جایگزین بولوار نصر و بولوار هفت تنان در ضلع شمالی و بولوار شهید مدرس در ضلع جنوبی استفاده کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: همکاران ما در مجموعه بزرگ شهرداری شیراز به صورت شبانه‌روزی در حال ترمیم این محدوده شهری هستند تا در کوتاه‌ترین زمان در اختیار تردد شهروندان قرار گیرد.

او با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی شهریورماه و همچنین تعطیلات پیش رو از شهروندان و هموطنان مسافر در کلان‌شهر شیراز درخواست کرد با توجه به افزایش خودرو‌های ورودی به هسته مرکزی شهر و معابر دارای مراکز درمانی و تجاری که اغلب به منظور خرید‌های اول مهر و بازگشایی مدارس انجام می‌گیرد، شاهد ترافیک شدید در مرکز شهر شیراز هستیم.

شه‌دوست شیرازی ادامه داد: قطعا با همرامی شهروندان و مسافران عزیز، رعایت قوانین رانندگی، کاهش تردد با خودرو‌های شخصی و البته عدم پارک دوبل و پارک در محل‌های نامناسب، تا پایان شهریورماه و شروع سال تحصیلی جدید ترافیک روان‌تر و آرامش بیشتری را تجربه خواهیم کرد.

معاون شهردار شیراز تصریح کرد: درصد بالایی از ترافیکی که در طول روز تجریه می‌کنیم به دلیل پارک‌های دوبل و عدم رعایت قوانین رانندگی است که قطعا با همراهی و همکاری شهروندان گرامی کاهش چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.