سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توانمند سازی مددجویان کمیته امداد

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد، گسترش خدمات رفاهی برای ایجاد یک زندگی عزتمند برای افراد زیر پوشش است.

آیت الله رسول فلاحتی،نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه جزئی از نظام اسلامی و یکی از ابعاد مدیریتی رهبری انقلاب اسلامی است. 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی نیز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند، افزود: قلدرهای جهانی مروز در برابر نظام اسلامی خاضع شده‌اند و ما اجماع جهانی را برای انجام یک معادله جدید به دست آورده‌ایم.
وی مهم‌ ترین وظیفه کمیته امداد را گسترش خدمات دانست و گفت: توانمند سازی افراد تحت پوشش باید اولویت کمیته امداد باشد.
 امام جمعه رشت، تصریح کرد: توجه به اولویت‌ها و حفظ کرامت افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی، ضروری است و باید به گونه‌ای برنامه ریزی و اقدام شود تا افراد تحت پوشش عزتمند زندگی کرده و خودکفا شوند.
آیت الله فلاحتی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید رئیسی ادامه داد: رئیسی نسخه‌ای از شهید بهشتی بود و هنوز به درستی شناخته نشده است و شایسته است که مسئولان کارهای ایشان را ادامه دهند. 
وی با بیان اینکه شهادت پاداش بسیار خوبی برای شهید رئیسی بود افزود: خدماتی که شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور در کشور ارائه کرد الگوی جدیدی را برای مدیریت مدیریت کشور ایجاد نمود که باید تداوم داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین بر تداوم ارائه خدمات دهی کمیته امداد تا رسیدن افراد زیر پوشش به مرحله ی توانمندی و خودکفایی تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسایل فرهنگی افراد زیر پوشش کمیته امداد، بر جهاد تبیین نیز تاکید کرد و یادآور شد: امروز دشمنان نظام اسلامی در این عرصه بسیار فعال هستند و با ایجاد شبهه و سیاه‌نمایی به گونه‌ای رفتار می‌کند که افراد فکر کنند در کشور هیچ گونه حرکت رو به جلو و پیشرفتی صورت نگرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.