سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهم شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس در آذربایجان شرقی

 رئیس اداری انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:آخرین مهلت اولیا برای ثبت نام در سامانه سرویس مدارس در استان دهم شهریور ماه است.

شهریاری گفت: اولیای محترم تنها تا دهم شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام فرزندان خود به سامانه سرویس مدارس تحت عنوان سامانه سپند مراجعه نمایند.

 شهریاری اظهار کرد: با عنایت به تمدید ثبت درخواست سرویس مدارس تا دهم شهریور ماه و عدم امکان تمدید دوباره طبق اعلام معاونت حمل و نقل مسافر شهری جهت جلوگیری از تضییع حقوق والدین و دانش‌آموزان مدیران مدارس موظف هستند تا بررسی‌های لازم را در این خصوص به عمل بیاورند.

وی ادامه داد: مدیران باید بررسی کنند که آیا تعداد نفرات ثبت نام کننده در سامانه سپند با تعداد نفرات پیش‌بینی شده به این منظور یکسان هستند یا نه و در صورت هرگونه مغایرت باید اطلاع‌رسانی لازم به تمامی اولیا صورت گیرد.

وی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ساماندهی سرویس مدارس از سوی شهرداری و سازمان تاکسیرانی را مشروط به ثبت نام تمامی دانش‌آموزان واجد شرایط عنوان کرد و گفت: تا بدین لحظه ۱۶۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان در سامانه سپند به آدرس www.irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس اقدام نموده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.