سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار تهران؛

مشکلات غسال‌های بهشت زهرا به روایت شهروند خبرنگار

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکلات غسال‌های آرامستان بهشت زهرا شهر تهران را برشمرد و درخواست رسیدگی کرد.

غسالی یکی از شغل‌های سخت و زیان آور جامعه محسوب می‌شود؛ به گفته شهروند خبرنگار ما با وجود اینکه این شغل سخت و زیان آور است و از وجهه اجتماعی نیز برخوردار نیست هیچگونه مزایایی شامل آنها نشده است. از سوی دیگر غسال‌های بهشت زهرا شهر تهران از زمین‌هایی که در محله یافت آباد به آنها به صورت شرایطی فروخته بودند سخن گفت. زمین‌هایی که قرار بود تغییر کاربری داده شوند، اما تاکنون محقق نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام؛ ما غسال بهشت زهرا هستیم شغل ما وجهه اجتماعی ندارد با وجود این شرایط و سختی کارمان از هیچ مزایایی به جز حقوق به ما تعلق نمی‌گیرد و همچنین هیچ امکانات رفاهی و تفریی برای ما و خانواده ما فراهم نشده است در سال‌های گذشته این اتفاق می‌افتاد و تفریح خانواده‌های ما را فراهم می‌کردند، اما اکنون هیچ امکانات رفاهی نداریم.
از آن مهم‌تر سال گذشته قطعه‌ای زمین در محله یافت آباد برای ما خریداری کردند ابتدا ۱۵ میلیون تومان و سپس ۲۰ میلیون تومان به صورت نقد پرداخت کردیم و ۲۰۰ میلیون تومان نیز وام تعلق گرفت که ماهی حدود ۶ میلیون تومان اقساط آن از حقوق ما کسر می‌شود. به ما گفته بودند ۳ ماهه تغییر کاربری خواهند داد و قیمت زمین‌ها افزایش خواهد یافت، اما هیچ خبری نیست حداقل زمین را بدهند تا ما از مستاجری نجات پیدا کنیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

برچسب ها: غسال ، حقوق و مزایا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.