سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی شهرستان سامان

در هفتمین روز از هفته دولت، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری از طرح‌های بخش کشاورزی شهرستان سامان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی سامان، اظهار داشت: امروز گلخانه سه هزار مترمربعی و یک واحد پرواربندی بز داشتی در این شهرستان افتتاح شد که اعتبار طرح‌های مورد بهره‌برداری بیش از پنج میلیارد تومان است.

وی از کلنگ‌زنی ساختمان جهاد کشاورزی شهرستان سامان با اعتبار پنج میلیارد تومان خبر داد و افزود: این ساختمان یکی از ضرورت‌های مورد نیاز شهرستان به منظور خدمات‌رسانی بهتر بود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

برزگر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ واحد گلخانه‌ای طی دو سال گذشته در این شهرستان به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: مطالعات ۵۰ هکتار گلخانه در شوراب صغیر تکمیل شده است، همچنین یکی از برنامه‌های جدی برای تلفیق باغات و گلخانه‌ها توسعه باغات زیر سایبان‌ها بوده که کار‌های نهایی آن در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: زیرساخت‌های مجتمع دامپروری دام سنگین شهرستان سامان دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و پروژه رفع تداخلات این شهرستان از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است، در حقیقت اختلافات ملکی یکی از مشکلات دیرینه و بسیار گسترده در محاکم قضایی این شهرستان است.

برزگر خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته از سوی دولت طی یک سال و نیم گذشته در این شهرستان، فعال شدن مرغداری ۵۰۰ هزار قطعه‌ای سامان بود که به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید گوشت طیور در استان پس از چند سال تعطیلی به چرخه تولید برگشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.