سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در معابر شهری قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از کاهش فوتی‌های حوادث ترافیکی امسال نسبت به سال گذشته به دلیل استانداردسازی معابر شهر خبر داد.

رضا خانه‌زاد یزدی با بیان اینکه یکی از حوزه‌های اجتماعی شهرداری حوزه حمل‌ونقل است و این موضوع در تمام تصمیم‌گیری‌ها به صورت جدی مدنظر است، اظهار کرد: در تمام مسائل از جمله آرام‌سازی معابر شهری، مناسب‌سازی معابر، بهبود فرایند‌ها در تاکسیرانی، اتوبوسرانی و دیگر موضوعات ترافیکی، مسائل اجتماعی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: در تعیین نرخ‌ها و کرایه‌های در حمل‌ونقل شهری و عمومی نیز مسائل اجتماعی لحاظ می‌شود و ارگان‌های مختلف درگیر این مسئله هستند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه در خصوص مسائل ترافیکی همه تصمیمات و مباحث مربوط به شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای بسیاری از مسائل ترافیکی یک امر مشترک میان دستگاه‌های مختلف است، به عنوان اجرای سرعت‌کاه در یک منطقه دارای عقبه‌ای است که یک جمعی در مورد آن تصمیم گرفته‌اند.

خانه‌زادیزدی اضافه کرد: در حوزه استانداردسازی مباحث ترافیکی باید تمام ارگان‌های ذی‌ربط شهر و استان کمک کنند تا همه چیز به خوبی پیش برود.

وی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته فوتی‌های حوادث ترافیکی شش درصد کاهش یافته است، گفت: به این معنی که از ۳۲ فوتی سال گذشته آمار به ۲۹ فوتی رسیده که این کاهش تلفات بسیار ارزشمند است و این یعنی تلاش‌های مجموعه به تدریج به نتیجه می‌رسد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.