سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۳۱۰ هزار و ۱۲۶ تخلف عبور و مرور در راه‌های استان قزوین

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت ۳۱۰ هزار و ۱۲۶ تخلف رانندگی توسط سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای نصب شده در طول راه‌های استان از ابتدای سال جدید تاکنون خبر داد.

امیرحسین پورهاشمی رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: درحال حاضر ۴۴ دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده‌ای در سطح استان فعال است که در پنج ماهه نخست امسال ۳۱۰ هزار و ۱۲۶ تخلف را ثبت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در همین مدت ۱۶۰ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۲۷۴ تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است.

پورهاشمی با بیان اینکه بیشترین تردد ثبت شده در این مدت در روز ۷ فروردین به ثبت رسیده است، ادامه داد: از کل میزان تردد ثبت شده توسط ۶۵ دستگاه ترددشمار مرکز مدیریت راه‌ها، ۱۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های هوشمند، رانندگان در این مدت به طور میانگین با سرعت ۷۸ کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده‌اند.

به گفته پورهاشمی، درصد سرعت غیرمجاز رانندگان از کل خودرو‌هایی که در این مدت از جاده‌های استان عبور کرده‌اند ۹ درصد بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همچنین با اشاره به تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۴۱ افزود:در پنج ماهه نخست امسال، به ۸ هزار و ۴۲۶ تماس تلفنی مردمی با این سامانه در استان پاسخ داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.