سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۹ سایت جدید ارتباطی در روستا‌های شهرستان گرمی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: ۹ سایت جدید ارتباطی در روستا‌های شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.

شهریار سرداری امروز در آیین افتتاح این سایت‌ها گفت: شهرستان گرمی مغان دارای ۱۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار است که با تلاش‌های مجموعه فاوای استان ۲۸ روستای دیگر نیز زیرپوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: برای ایجاد و راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی ۴ G همراه اول و ایرانسل در روستا‌های داشدیبی، ایلخچی سفلی، شکراب، تازه کند قره بلاغ، وانستانق، مغوان، اوچ آغاج، تپه‌باشی و ۲۸ روستای زیرپوشش دیگر گرمی مغان اعتباری بالغ بر ۳۴۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح uso هزینه شده که این سایت‌ها به مناسبت هفته دولت همزمان به نام و یاد شهدای منطقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سرداری گفت: با افتتاح این سایت‌ها ۶۷۴ خانوار با جمعیت ۲ هزار و ۲۱۹ نفر ضمن اتصال به شبکه ملی اطلاعات طعم شیرین فناوری را خواهند چشید.
کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های مستمر مجموعه فاوای استان در زمینه راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی گفت: روستا‌های استان در جهت پویایی و ایجاد اشتغال مولد می‌توانند با بهره‌گیری از اینترنت پرسرعت نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و از مهاجرت‌های بی‌رویه جلوگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.