سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اردکان:

مسئولان باید قدر لحظات خدمتگزاری را بدانند

حجت الاسلام شاکر گفت: خدمت به کشور و مردم ابعاد متنوعی دارد و مسئولان باید قدر لحظات خدمتگزاری را بدانند و رسالت دینی و ملی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام شاکر امام جمعه اردکان در آیین گرامیداشت شهدای دولت در یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهدای دولت، برای محک زدن خود در راستای حرکت در مسیر شهیدان است.

وی به نیت خالصانه شهیدان رجایی، باهنر و شهید رییسی اشاره و ادامه داد: باید مسئولان با نیت خالص و پیروی از شهیدان رجایی و باهنر همه زندگی خود را وقف خدمت به مردم و کشور کنند. وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است گفت: خدمت به کشور و مردم ابعاد متنوع دارد و از فضیلت بالایی برخوردار است و مسئولان باید قدر لحظات خدمتگزاری را بدانند و رسالت دینی و ملی خود را انجام دهند.

 امام جمعه اردکان با بیان اینکه تفاوت مسئولان اجرایی و دولتمردان با دیگر قشر‌های مردم این است که توفیق و فرصت بیشتری برای کسب رضایت مردم دارند تصریح کرد: وقتی فردی در راه خدمت به مردم اخلاص داشته باشد بدون شک خداوند به حرکت او برکت می‌دهد.

حجت الاسلام شاکر همچنین از جانباختگان سانحه رانندگی مسافران پاکستانی در یزد یاد کرد و گفت: این هم افتخاری است که در مسیر زیارت امام حسین (ع) جان داد و باید همواره یاد شهیدان و تحقق مسیر آنها سرلوحه همه امور در جامعه قرار گیرد.

مدیحه سرایی و قرائت پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دولت از دیگر برنامه‌های آیین گرامیداشت شهدای دولت در یزد بود. 

مراسم گرامیداشت شهدای دولت، امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، مسئولان و قشر‌های مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.