سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری در جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین

۱۲۰ غرفه برای ارائه دست ساخته‌ها و محصولات استان‌ها در حاشیه دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین برپا خواهد شد.

شهرام زارع در ستاد استانی برگزاری دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین به میزبانی اتاق بازرگانی استان با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: در تلاش هستیم تا با رایزنی از رؤسای اتاق‌های بازرگانی، سفرای کشور‌های خارجی و رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌ها را برای حضور در جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین دعوت کنیم.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در ۱۸ و ۱۹ مهرماه امسال جشنواره بادام در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره گز هم در حال انجام است.

زارع تاکید کرد: هدف از همکاری اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با فرمانداری فارسان برای برگزاری دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین، معرفی محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری در سراسر کشور و جامعه اقتصادی بین‌الملل است.

مسعود آگشته دبیر جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین با بیان اینکه ۱۲۰ غرفه برای ارائه دست ساخته‌ها و محصولات استان‌ها در حاشیه این جشنواره برپا خواهد شد، گفت: انتظار داریم فعالان صنایع‌دستی در استان نیز در این نمایشگاه مشارکت کنند.

وی افزود: پارسال استقبال از جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان مطلوب بود، پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت بیشتری حضور پیدا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.