سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز

یکی از مشکلات گریبان گیر انشعاب برق غیر مجاز در مناطق حاشیه‌ای است

فراتی گفت: ۴ هزار و ۴۰۵ انشعاب غیرمجاز برق در راستای حفظ پایداری شبکه در نقاط مختلف شهری و روستایی کلانشهر اهواز شناسایی و جمع آوری شد.

محمد فراتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز روز پنجشنبه بابیان اینکه این تعداد انشعاب غیرمجاز در ۵ منطقه کلانشهر اهواز، شهرستان‌های باوی، کارون و حمیدیه شناسایی شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزارو ۴۵۹ انشعاب غیر مجاز تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

او افزود: با شروع فصل گرم سال و دماهای بالای ۴۸ و ۵۰ درجه سانتیگراد، برنامه‌های متعددی برای عبور از اوج بار تابستان در نظر گرفته شده تا بتوانیم با همکاری مشترکان برق این کلانشهر تابستانی بدون اعمال خاموشی داشته باشیم.

آقای فراتی با اشاره به استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز گفت: یکی از پدیده هایی که امروز گریبان گیر شبکه برق شده، استفاده غیرقانونی و انشعاب های غیرمجاز برق به خصوص در مناطق حاشیه‌ای است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز یادآور شد: به استناد مواد ۵۴۳ و ۶۷۸ قانون مجازات اسلامی استفاده کنندگان از برق غیرمجاز و اشخاصی که اقدام به فک پلمب کنتور، تخریب و ممانعت از عملیات اجرایی شبکه، تمرد از دستور مقام انتظامی، دستکاری لوازم اندازه‌گیری، سرقت انرژی و استفاده غیرمجاز از برق کنند مجرم محسوب و علاوه بر جبران خسارت، مشمول جریمه و حبس می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.