سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شادگان در مجلس دوازدهم:

کشاورزی شادگان به دلیل کمبود آب نیمه تعطیل شده است

خنفری گفت: کشاورزی این منطقه درحالی به دلیل کمبود آب به حالت نیمه‌تعطیل درآمده است که می‌تواند برای افرادزیادی اشتغال پایدار ایجاد کند.

هاشم خنفری پورجعفری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌بندی مشکلات حوزه انتخابیه خود و پیگیری رفع معضل بیکاری به طور ویژه برای این منطقه، گفت: ما مشکلات این منطقه را اولویت‌بندی کرده و رفع آنها را از طریق رییس جمهور و وزرای مربوطه پیگیری کردیم.

او افزود: یکی از مهمترین مشکلات این منطقه معضل بیکاری است که از نبود شرکت‌های صنعتی و آب کشاورزی در این شهرستان نشات می‌گیرد.

خنفری پور جعفری یادآور شد: اگر مشکل نبود آب کشاورزی در این منطقه حل شود قطعا می‌تواند برای افراد زیادی اشتغال پایدار ایجاد کند و این در حالی است که متاسفانه کشاورزی این منطقه به دلیل کمبود آب به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، اضافه کرد: ۳ شرکت پتروپالایش و فولاد در این منطقه در مرحله دریافت مجوز قرار دارند و اگر فعالیت خود را آغاز کنند قطعا می‌توانند برای بخش اعظمی از افراد اشتغال ایجاد کنند بنابراین لازم است روند صدور مجوز برای آنها سریع شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی اکبر
۱۶:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
از دریا شیرین سازی کنید و این فرصت را از دست ندهید حال که فولاد را در کنار دریا ساختید باز هم بفکر نابودی آبهای شیرین کشورید