سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهیدان رجایی و رئیسی با اخلاص و خداباوری مزد خود را با شهادت گرفتند

استاندار قزوین گفت: شهیدان رجایی و رئیسی با اخلاص و خداباوری مزد خود را با شهادت گرفتند و در تاریخ ماندگار شدند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آیین گلباران گلزار مطهر شهدای شهر قزوین همزمان با هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای پرداختن به شأن و منزلت شهدایی است که هفته دولت به نام آنها مزین شده است و در این ایام یاد و خاطره شهید رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی بیش از هر زمان دیگری گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: خوش به سعادت آنها که به سبب اخلاص، تعهد، خداباوری و دین داری مزد همه این محسنات خود را با جایزه بزرگ شهادت گرفتند و در تاریخ ماندگار شدند و ستاره‌های درخشانی در آسمان هدایت شدند.

اعلایی گفت: در این ایام یاد و خاطره شهدای استان قزوین به ویژه شهید رجایی که فخر استان قزوین است را گرامی می‌داریم و باید بر خود ببالیم که این اسطوره تاریخی متعلق به این جغرافیاست و هر سال در هفته دولت نام و یاد و مرام او یادآوری می‌شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در این هفته همچنین فرصت مناسبی است تا با بازبینی و توجه مجدد به خدمات دولت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور، خدمات مجموعه دولت در حوزه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد. 

اعلایی عنوان کرد: هفته دولت فرصتی برای تکریم خدمت گذاران مردم است، دولت سیزدهم اقدامات زیادی را به مدیریت آیت الله رئیسی انجام داد و تعابیر رهبر از اقدامات دولت به ویژه در روز‌های گذشته که ایشان را با امیر کبیر مقایسه کردند فخر بزرگی برای دولتمردان است و جای خوشحالی دارد که ولی امر از این نحوه خدمت گذاری خوشنود هستند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: امیدواریم در فضای پیش رو هم که دولت چهاردهم مستقر شده است شاهد توسعه، تعالی و پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کشور باشیم و قطعا خدمات دولت جدید هم به تقویت نظام و حل مشکلات مردم و توسعه کشور کمک خواهد کرد ان شاءالله.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.