سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه صهیونیستی: آگوست خونبارترین ماه برای سربازان اسرائیل بود

یک روزنامه صهیونیستی با اذعان به هلاکت ۱۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ماه جاری میلادی (مرداد/ شهریور)، آن را خونبارترین ماه از آغاز جنگ علیه غزه خواند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» امروز نوشت که ۱۵ نظامی رژیم صهیونیستی در ماه جاری (آگوست) در درگیری‌های نوار غزه و جبهه شمالی کشته شدند و این بهای جنگ فرسایشی است.

این روزنامه نوشت: ماه آگوست یادآور یکی از سخت‌ترین و خونبارترین ماه‌ها خواهد بود و روز‌های «حریم امنیتی» در لبنان در دهه‌های هشتاد و نود قرن گذشته را برای ما تداعی می‌کند.

اذعان معاریو به هلاکت ۱۵ نظامی رژیم صهیونیستی در ماه آگوست در حالی است که طبق گزارش رسانه‌های فلسطین و گروه‌های مقاومت میزان تلفات این رژیم بسیار بالاتر از آمار اعلام شده توسط منابع صهیونیستی است.

در همین ارتباط روز شنبه گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد که چند نظامی صهیونیست را با کشاندن آنها به یک تونل واقع در شرق شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه و سپس انفجار هدفمند به هلاکت رسانده و شماری دیگر از صهیونیست‌ها را زخمی کرده است.

 با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی حدود ۱۱ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

برچسب ها: اسرائیل ، نوار غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.