سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری زمین چمن مصنوعی روستای شیخ جعفر در قروه

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، زمین چمن مصنوعی روستای شیخ جعفر در شهرستان قروه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 امروز، در ششمین روز از هفته دولت، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، امام جمعه قروه، فرماندار و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای شیخ جعفر از توابع این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

برای ساخت این پروژه ورزشی که دارای یک هزار مترمربع زیربنا است، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع ملی هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی با اشاره به وجود استعداد‌های درخشان ورزشی در روستا‌های استان تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی موجب شکوفا شدن این استعداد‌ها می‌شود.

 وی به تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان و دستگاه ورزش و جوانان کردستان برای رفع موانع فعالیت‌های تربیت بدنی در مناطق روستایی تصریح کرد: رویکرد این وزارتخانه رفع تبعیض و ایجاد عدالت در توزیع امکانات ورزشی است.

 غلام ویسی خاطر نشان ساخت: این پروژه چهارمین زمین چمن مصنوعی است که در طول امسال در شهرستان قروه افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی این مناطق قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.