سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی کتابخانه شهر کوره شهرستان اوز

همزمان با هفته دولت، کلنگ احداث پروژه کتابخانه عمومی شهر فاقد کتابخانه کوره شهرستان اوز به زمین زده شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در این مراسم ضمن قدردانی از خیرین شهرستان اوز در تأمین زمین و هزینه اولیه ساخت این پروژه، گفت: خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان اوز در توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی همواره پیشگام و پیشتاز بوده اند.

محمدحسین فیروزی با تصریح اینکه در حال حاضر ساخت ۱۳ پروژه کتابخانه‌ای استان با کمک خیرین در حال انجام است، گفت: کتابخانه شهر کوره، چهاردهمین پروژه فعال کتابخانه‌ای فارس است که با همکاری خیرین کتابخانه‌ساز و کتابخانه یار ساخته می‌شود. افزون بر این در شهرستان اوز بخش تخصصی مادر و کودک کتابخانه عمومی اندیشه نیز همزمان به همت خانواده نیک‌اندیش هنری در دست ساخت است که در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

او با درخواست از شهرداری کوره برای نظارت و کمک به روند ساخت این کتابخانه تأکید کرد: با توجه به اینکه کوره از جمله شهر‌های فاقد کتابخانه استان فارس است، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در تسهیل فرایند ساخت، تجهیز و بهره برداری آن همکاری خواهد کرد.

کتابخانه عمومی شهر کوره شهرستان اوز، پنجمین کتابخانه عمومی شهرستان اوز است. این کتابخانه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۸۰ متر مربع ساخته خواهد شد. زمین این کتابخانه توسط محمدحسین آل عبدالغنی از خیرین شهرستان اهدا شده است و هزینه اولیه ساخت پروژه به مبلغ ۷ میلیارد ریال نیز به همت محمدنور زنگنه، دیگر خیر اهل اوز و با همکاری مسئولان بخش بیدشهر شهرستان اوز و شهرداری کوره تأمین شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.